همنشین حضبرت فاطمه (س) در بهشت

خرید بک لینک

حضرت فاطمه (س) به پيامبر اکرم فرمودند که آیا من در بهشت همنشین دارم؟

پیامبر اکرم فرموند: بلی او زن یک چوپان است که در مدینه زندگی می کند.

حضرت زهرا (س) در جستجوي آن زن رفت تا ببيند که چه شخصي انقدر مقام دارد که جلوتر از او به بهشت مي رود. به در منزل آن زن رفت و دق الباب کرد. زن گفت کيستي ؟ فرموند من دختر پیامبر خدا هستم. زن گفت: يا بنت رسول الله قدمتان بروي چشم با عرض معذرت من از همسرم اجازه ندارم که شخصي را به منزل راه بدهم. حضرت زهرا(س) می فرمایند: پس خدا نگه دارت باشد من ميروم و فردا مي آيم. شب شد همسر آن زن آمد و زن برايش تعريف کرد که حضرت زهرا(س) آمده بود درب منزل و من چون از شما اجازه نداشتم به ایشان اذن ورود ندادم. شوهر گفت: اين چه کاري بود که کردي اگر بار ديگر آمدند حتماً به ايشان احترام بگذار و به منزل دعوتشان نما. با این که مسیر خانه حضرت زهرا(س) با خانه آن زن فاصله زیادی داشت فردا صبح حضرت زهرا(س) با حسنین به خانه آن زن رهسپار می شود و زن دق الباب می نماید لیکن با دیدن حسنین مجدداً عذرخوهی نموده و ورود حضرت به همراه حسنین را منوط به اخذ اجازه از شوهر می نماید.

شب هنگام زن ماجرا را برای شوهر تعریف نمود و شوهر تأکید نمود که اگر دختر پیامبر خدا با همه عالم هم به منزل بنده بیایند ایشان را به منزل راه بده و از ایشان پذیرایی کن.

روز بعد زن حضرت زهرا(س) به خانه آن زن وارد می شوند و حضرت ديدند که يک خانه معمولي دارد و يک مقدار آب گرم و چرخ ریسندگی در گو شه اي قرار دارد. حضرت فرمودند که اينها چيست ؟

برادران شهید ...

ما را در سایت برادران شهید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: پنجشنبه 4 آبان 1396 ساعت: 16:47

صفحه بندی