حضرت مهدی (ع) در یکی از توقیعاتِ ( نامه ، دست نوشته ) خود چنین مرقوم می نمایند :
وَ لَو أنَّ أَشیاعَنا وَفَّقَهُمُ اللهُ لِطاعَتِهِ عَلی إجتِماعٍ مِنَ القُلُوبِ فِی الوَفاءِ بِالعَهدِ عَلَیهِم
و چنانچه شیعیان ما (که خدا به طاعت خود موفقشان دارد) قلباً در وفای به عهدشان متحد می شدند
لَما تَأخَّرَ عَنهُمُ الیُمنُ بِلِقائِنا وَ لَتَعَجَّلت لَهُمُ السَّعادَهُ بِمُشاهَدتِنا عَلی حَقِّ المَعرِفَهِ وَصِدقِها مِنهُم بِنا نه تنها فوز لقای ما از ایشان ( ظهور ) به تأخیر نمی افتاد بلکه سعادت دیدار ما ( ظهور ) شتابان به ایشان می رسید سعادتی ناشی از معرفت و یکرنگی آنان با ما
فَما یَحبِسُنا عَنهُم إلا ما یَتَّصِلُ بِنا مِمّا نُکرِهُهُ وَ لا تُؤثِرُهُ مِنهُم
و هیچ چیز ما را از ایشان در پشت پرده غیبت محبوس نمی دارد جز اخبار ناخوشایندی که از ایشان به ما می رسد و آن را برایشان نمی پسندیم
کتاب احتجاج – جلد 2 – صفحه 298
نوشته شده در جمعه سوم شهریور ۱۳۹۶ساعت 3:13
برادران شهید ...