- هیچ مکتبی بالاتر از قرآن نیست .
- از أُنس با قرآن کریم ،این صحیفه الهی و کتاب هدایت ، غفلت نورزند ، که مسلمانان هرچه دارند و خواهند داشت در طول تاریخ ، از برکات سرشار این کتاب مقدس است .
- قرآن ، مَهجور و احکام قرآن مهجور است ، به اینکه در مأذنه ها أذان بگویند و نماز بجا آورند ، قرآن از مهجوریت بیرون نمی رود . البته قرائت قرآن و حاضر بودن قرآن در تمام شئون زندگی زندگی انسان از امور لازم است ، لکن کافی نیست .
- فرزندم ! با قرآن ، این بزرگ کتاب معرفت آشنا شو ، اگر چه با قرائت آن ، و راهی از آن به سوی محبوب باز کن و تصور نکن که قرائت بدون معرفت اثری ندارد که این وسوسه شیطان است ، آخر این کتاب از طرف محبوب است برای تو و برای همه کس ، و نامة محبوب ، محبوب است اگر چه عاشق و مُحِب ، مُفاد آن را نداند و با این انگیزه ، حُبِّ محبوب که کمال مطلوب است ، به سراغت آید و شاید دستت گیرد .
وصیت حضرت امام به حاج احمد آقا
- ای فرزندان برومند اسلام ، حوزه ها و دانشگاه ها را به شئونات قرآن و ابعاد بسیار مختلف آن بیدار کنید ، تدریس قرآن در هر رشته ای از آن را مد نظر و مقصد أعلای خود قرار دهید .
نوشته شده در شنبه بیست و یکم مرداد ۱۳۹۶ساعت 15:2
برادران شهید ...