قال الامام ، جواد الائمه ( ع )
مَنْ زارَ قَبْرَ أخیهِ الْمُؤْمِنِ فَجَلَسَ عِنْدَ قَبْرِهِ وَ اسْتَقْبَلَ الْقِبْلَهَ وَ وَضَعَ یَدَهُ عَلَى الْقَبْرِ وَ قَرَءَ « إنّاأنْزَلْناهُ فى لَیْلَهِ الْقَدْرِ» سَبْعَ مَرّات أمِنَ مِنَ الْفَزَعَ الاْكْبَرِ
************************************
امام جواد (ع) می فرمایند:
هركس بر بالین قبر مؤمنى حضور یابد و رو به قبله بنشیند و دست خود را روى قبر بگذارد و هفت مرتبه سوره مباركه « إنّا أنزلناه » را بخواند ، از شداید و سختیهاى صحراى محشر در أمان قرار مى گیرد.
نوشته شده در پنجشنبه پنجم مرداد ۱۳۹۶ساعت 0:2
برادران شهید ...ما را در سایت برادران شهید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131