قالَ رَسُولُ الله (ص)
مَن أصغی إلی ناطِقٍ فَقَد عَبَدَهُ
فَاِن کانَ النّاطِقُ یُؤَدّی عَنِ الله فَقَد عَبَدَ الله
وَ إن کانَ النّاطِقُ یُؤَدّی عَنِ الشَّیطانِ فَقَد عَبَدَ الشَّیطان
********************************
پیامبر اکرم اسلام (ص) می فرمایند:
هر کس به گوینده ای گوش بسپارد
در حقیقت او را عبادت کرده حال اگر آن گوینده از خدا بگوید
شنونده ، خدا را عبادت کرده و اگر گوینده از شیطان بگوید ، شنونده ، شیطان را عبادت کرده است
******* اصول کافی ، جلد 6 ، صفحه 434 ، حدیث 292 *******
نوشته شده در دوشنبه نهم مرداد ۱۳۹۶ساعت 15:15
برادران شهید ...ما را در سایت برادران شهید دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133