بندگی خدا یا شیطان

خرید بک لینک

قالَ رَسُولُ الله (ص)

مَن أصغی إلی ناطِقٍ فَقَد عَبَدَهُ

فَاِن کانَ النّاطِقُ یُؤَدّی عَنِ الله فَقَد عَبَدَ الله

وَ إن کانَ النّاطِقُ یُؤَدّی عَنِ الشَّیطانِ فَقَد عَبَدَ الشَّیطان

********************************

پیامبر اکرم اسلام (ص) می فرمایند:

هر کس به گوینده ای گوش بسپارد

در حقیقت او را عبادت کرده حال اگر آن گوینده از خدا بگوید

شنونده ، خدا را عبادت کرده و اگر گوینده از شیطان بگوید ، شنونده ، شیطان را عبادت کرده است

******* اصول کافی ، جلد 6 ، صفحه 434 ، حدیث 292 *******

نوشته شده در دوشنبه نهم مرداد ۱۳۹۶ساعت 15:15

برادران شهید ...

ما را در سایت برادران شهید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: پنجشنبه 12 مرداد 1396 ساعت: 20:25

صفحه بندی