تحلیل نسبی است اما بصیرت برای چیست؟

خرید بک لینک

زمانی که مطلبی تحت عنوان "امان از نداشتن تحلیل سیاسی" را قید نمودم یکی از وبلاگ نویسان محترم طی نظری عنوان نمودند که: "به نظرم تحلیل، امری نسبی و وابسته به اِلِمانهای متعددیِ. طبیعتاً تحلیلی تحت عنوان «درست»، جای بحث داره امّا به هر صورت، نباید از مردم عادی توقعِ تحلیل یا هرگونه فعالیت فکریِ عمیق داشت" نظر این دوست عزیز در نگاه اول درست من هم معتقدم که در تحلیل بایستی المان های متعدد در نظر گرفته شود لیکن این که تحقیق بر اساس حقایق باشد یا واقعیات ، اینجا جای مناقشه است ، تحلیل بر اساس دید الهی باشد یا غیر الهی ، بر اساس چه اهدافی صورت گرفته باشد و ...

در اینجا خاطر نشان می شوم که پس بصیرتی که حضرت امام خامنه ای ارواحنافدا چندسالی است بر روی آن تأکید می نمایند در کجای این معادله نسبیتی قرار دارد!!!!

نوشته شده در یکشنبه چهاردهم خرداد ۱۳۹۶ساعت 10:10

برادران شهید ...

ما را در سایت برادران شهید دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 115 تاريخ: يکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت: 12:50

صفحه بندی