قالَ الحُجَّه عَلَیهِ السَّلام:

سَجْدَهُ الشُّكْرِ مِنْ أَلْزَمِ السُّنَنِ وَ أوْجَبِها

امام زمان عَجَّلَ اللهُ تَعالی فَرَجَهُ الشَّریف می فرمایند:

سجده شكر پس از هر نماز از بهترین و ضرورى ترین سنّت ها است.

بعد از هر نماز لازم است انسان با در نظر گرفتن الطاف و عنایات و نعمت های الهی به سجده رود و بگوید: شُکراً شُکراً شُکرا

نوشته شده در سه شنبه پنجم دی ۱۳۹۶ساعت 18:31