قالَ الحُجَّه عَلَیهِ السَّلام:
سَجْدَهُ الشُّكْرِ مِنْ أَلْزَمِ السُّنَنِ وَ أوْجَبِها
امام زمان عَجَّلَ اللهُ تَعالی فَرَجَهُ الشَّریف می فرمایند:
سجده شكر پس از هر نماز از بهترین و ضرورى ترین سنّت ها است.
بعد از هر نماز لازم است انسان با در نظر گرفتن الطاف و عنایات و نعمت های الهی به سجده رود و بگوید: شُکراً شُکراً شُکرا
نوشته شده در سه شنبه پنجم دی ۱۳۹۶ساعت 18:31
