قالَ اللهُ تَبارَکَ وَ تَعالی:
إنَّ لِعَبدی عَلَیَّ عَهداً إن أقامَ الصَّلوهَ لِوَقتِها أن لا أُعَذِّبَهُ وَ أن أُدخِلَهُ الجَنَّهَ بِغَیرِ حِسابٍ
خداوند می فرماید:
من تعهدی نسبت به بنده ام دارم که اگر نماز را در وقتش( اول وقت ) به پا دارد او را عذاب نکرده و بی حساب وارد بهشت کنم.
وسائل الشیعه – جلد 2 – صفحه 620
نوشته شده در جمعه بیست و چهارم آذر ۱۳۹۶ساعت 18:14
