قالَ اللهُ تَبارَکَ وَ تَعالی:

إنَّ لِعَبدی عَلَیَّ عَهداً إن أقامَ الصَّلوهَ لِوَقتِها أن لا أُعَذِّبَهُ وَ أن أُدخِلَهُ الجَنَّهَ بِغَیرِ حِسابٍ

خداوند می فرماید:

من تعهدی نسبت به بنده ام دارم که اگر نماز را در وقتش( اول وقت ) به پا دارد او را عذاب نکرده و بی حساب وارد بهشت کنم.

وسائل الشیعه – جلد 2 – صفحه 620

نوشته شده در جمعه بیست و چهارم آذر ۱۳۹۶ساعت 18:14