
من با شهید یدالله عزیزی با هم بودیم با محمد(پسر عموی یدالله و جانباز) هم اتفاقاً یک دوره بودیم. خرداد 1361 در دانشگاه شهرکرد به مدت 45 روز دوره آموزشی را گذراندیم. در مهرماه بود که از طرف تیپ تازه تأسیس 44 قمر بنی هاشم گردان امیر المومنین(ع) به پادگان دو کوهه در اندیمشک اعزام شدیم و از آن جا به جاده سوسنگرد رفتیم. لازم به ذکر است که تیپ 44 قمر بنی هاشم آن زمان به گردان داشت. در همین اثنا که ما در کرخه بودیم دهلران آزاد شد و ما به طرف تپه های میثاق حرکت کردیم. از آن طرف رفتیم موسیان و...
ادامه مطلب